Senin, 12 Januari 2015

tempat wisata alam di garut

Hotel yang hebat termasuk puncak Darajat Garut satu destinasi tempat dan pelancongan di Garut yang sekitar kawah dan Darajat Waterboom, Kolam Renang air mandian/panas dan baik keluar keluar keluar untuk atau bagi kanak-kanak/dewasa keluarga puncak Darajat Arrowroot. Terletak tinggi di Pasirwangi kawasan 25 km. Darajat terletak sangat berhampiran dengan pintu gerbang masuk ke PT tersebut.Chevron geoterma Indonesia, Ltd. (Darajat)-Garut.

Malangnya pengurusan rumah tumpangan dan Hotel-hotel di puncak Darajat ini adalah masih kelihatan sangat konvensional dan ketiadaan kadar dan terbit kadar yang jelas bagi kawasan lingkungan Coorporate yang akan menjalankan percutian korporat atau perhimpunan keluarga yang begitu ramai pelancong aspiran yang mengambil pakej pelancongan dalam Pas Darajat atau pakej pelancongan ke Darajat sinaran semulajadi.

Walaupun kapasiti pelancong-pelancong untuk datang dan menginap di sini adalah lebih daripada cukup dan termasuk kebanyakan bekalan dan mewah berbanding pesaing-pesaing lain seperti Darajat Pas Water Park dan sinar Darajat Awit yang semula jadi.

Malangnya pemilik masih memohon pengurusan keluarga dan peraturan tidak menetapkan begitu beberapa penganjur percutian korporat atau pelancongan dan perjalanan yang kelebihan pasaran Perkhidmatan bagi Hotel dan penginapan agak kurang untuk mencadangkan.

Tetapi pandangan yang bagus dan cukup lengkap, malangnya sehingga kini pemilik telah dilaksanakan dalam pengurusan setempat, jadi sesetengah Villa, Bilik, pelancongan gerai dan Waterboom keluar, tidak terkondisikan dan termanage dalam satu arahan.

Mudah-mudahan akan datang puncak Waterboom Darajat Garut yang juga mempunyai hotel dan inns atas Darajat boleh lagi mengoptimumkan sumber-sumber semulajadi dan kemudahan yang maksima. Kali ini Lawatan Blog di Garut akan menyediakan beberapa Video dan gambar-gambar bilik-bilik, villa dan laluan ke arah pelancongan puncak Waterboom Darajat Arrowroot.

tempat wisata garut sampireun | tempat wisata garut sampireun | tempat wisata garut sampireun

Tidak ada komentar:

Posting Komentar